Τρίτη 26 Ιουνίου 2018

"Ζιάκ - Η έκλειψη" του Γιάννη Χατζηγεωργίου, κυκλοφόρησε από τις εκδόσεις Anubis

 BIBΛΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ 

παρουσίαση, Ποσειδώνας Αϊβαλής


Ζιάκ, Η έκλειψη 
του Γιάννη Χατζηγεωργίου,
εικονογράφηση: Νεφέλη Κατερινάκη
Σελίδες 160, 
Αθήνα 2018, εκδόσεις Anubis

 Ζ ιάκ είναι το όνομά μου και στη γλώσσα των Φυλάκων σημαίνει έκλειψη του ήλιου. Ναι, είμαι ένας Φύλακας των Ψυχών, και αυτό που θα σας εκμυστηρευτώ είναι ότι ερωτεύτηκα έναν άνθρωπο – ήμουν, είμαι και θα είμαι για πάντα ερωτευμένη με τον Ουίλιαμ.
Το αιώνιο δίλημμα ανάμεσα στο καθήκον και την επιθυμία μέσα από τα μάτια μιας Φύλακα που επιλέγει να παραβεί τους κανόνες και να ζήσει τον απαγορευμένο έρωτα για έναν άνθρωπο. Μια διαφορετική θεωρία για την κοσμογονία σε μια μαγική ιστορία φαντασίας… ή ίσως όχι και τόσο. 
~~~

......για τον συγγραφέα   

Ο Γιάννης Χατζηγεωργίου γεννήθηκε στις 21/12/1990 στην Αθήνα και μεγάλωσε στη Νέα Φιλαδέλφεια. Δεκατριών χρονών ξεκίνησε ερασιτεχνικά τη συγγραφή θεατρικών κειμένων, ποιημάτων και παραδοσιακών παραμυθιών από τη Μικρά Ασία. Ταλαντούχος ηθοποιός, μουσικοσυνθέτης και τραγουδιστής, ο πολυτάλαντος 27χρονος είναι περισσότερο γνωστός στο ευρύ κοινό ως πρωταγωνιστής των σίριαλ «Ταμάμ» και «Παρθένα Ζωή», τραγουδιστής της Panik Records και νικητής του «YFSF – Your Face Sounds Familiar». Το «Ζιάκ, η έκλειψη» είναι το πρώτο του βιβλίο.
~~~


   Σημείωμα του συγγραφέα   

Όλα ξεκίνησαν από ένα όνειρο...
Μια σκοτεινή βραδιά του Δεκεμβρίου, παρουσιάστηκε μια ύπαρξη στο όνειρό μου. Το δέρμα της ήταν κρινόλευκο, τα μάτια της κρύβανε μέσα τους πιο βαθείς ωκεανούς και τα μαλλιά της ήταν η νύχτα, ενώ ένα βαθύ κυανό πέπλο τη σκέπαζε και απλωνόταν γύρω της. «Πώς σε λένε;» τη ρώτησα κι εκείνη μου απάντησε: «Το όνομά μου είναι Ζιάκ.» Με φίλησε και μετά εξαφανίστηκε για πάντα.
Χρόνο με το χρόνο άρχισα να σχηματίζω την ιστορία της και να δίνω σάρκα και οστά στον κόσμο της.
Ένα καλοκαίρι, μαζεύοντας τις σκέψεις μου επάνω σε χαρτιά αφιερωμένα αρχικά σε εκείνη και έπειτα σε όλους όσοι κουβαλάνε το φορτίο του ανεκπλήρωτου έρωτα, έφτασα στην τελική μορφή της ιστορίας.
Την ημέρα που έγραφα τις τελευταίες γραμμές του βιβλίου, η αδελφή μου η Μαίρη μού έδειξε στις ειδήσεις ότι εκείνη την ώρα γινόταν η μεγάλη έκλειψη ηλίου στην Αμερική.
Δεν κατάφερα να αποκρυπτογραφήσω ποτέ τα μυστήρια που περιβάλλουν αυτό το έργο.
Με αυτό το βιβλίο εύχομαι να σας προβληματίσω δίνοντάς σας μια εικόνα από το δαιδαλώδη κόσμο που βρίσκεται μέσα στην καρδιά μου.
Σας καλωσορίζω στο πιο φωτεινό σκοτάδι του μυαλού μου.
Ήμουν, είμαι και θα είμαι πάντα ερωτευμένος…

Γιάννης Χατζηγεωργίου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου